To już tradycja – marzec sponsoruje kolor zielony i whiskey Jameson. W tym roku w nowej, limitowanej odsłonie, przygotowanej specjalnie dla oryginalnych imprezowiczów świętujących pod hasłem #BeOriginal. Limitowaną butelkę zaprojektował imiennik marki, James Earley, dubliński artysta uliczny.
Zielony miesiąc jest tylko raz w roku, z tej okazji warto zaopatrzyć się w specjalną edycję Jamesona! Tegoroczna, piąta już edycja limitowanej butelki Jamesona, zaprojektowana przez Jamesa Earleya, zainspirowana została miastem, a dokładniej mostami łączącymi dwa brzegi dublińskiej rzeki Liffey. Projekt przedstawia, w jaki sposób te konstrukcje odzwierciedlają duszę współczesnego Dublina, łącząc miejsca, ludzi i pomysły. James Earley, wykorzystując charakterystyczne elementy irlandzkich mostów, takich jak Grattan, Most Seana O’Casey’a czy Most Samuela Becketta, daje wyraz swojemu oddaniu stolicy Irlandii. Poza graficznymi interpretacjami, artysta wykorzystuje w projekcie etykiety hasło „Dublin, nasze miasto”, które wzmacnia przyjazny wizerunek miasta.
#BeOriginal
Wraz z nową butelką rusza akcja #BeOriginal, w której co tydzień można wygrać idealny miejski pojazd – hulajnogę. Co zrobić? Nic prostszego – być sobą, bawić się oryginalnie, świętować zielony miesiąc i dzielić się tym na Facebooku Jamesona!
A co potem?
Oprócz konkursu, na wszystkich zielonych imprezowiczów czekają miejskie wydarzenia z mnóstwem atrakcji m.in. pokazami graffiti inspirowanego nową butelką oraz miastem, w którym będziemy świętować. Dodatkowo na fanów miejskich dwuśladów czekają specjalnie przygotowane na tę okazję rowery Jamesona.
#BeOriginal – przepis na oryginalną zabawę z Jamesonem
“Pickleback” – jest to sposób serwowania Jamesona rozsławiony przez T.J. Lyncha, barmana z drugiego brzegu East River. Wszystko, czego potrzebujesz to:
- 40ml whiskey Jameson w szklance typu shot
- 40ml soku z kwaszonych ogórków w szklance typu shot
Whiskey i sok mają się uzupełniać. Najpierw skosztuj łyk Jamesona, a następnie popij sokiem
z ogórków.
#BeOriginal
@JamesonWhiskey
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zielono-mi-najmodniejszy-kolor-w-marcu-to-zielony-najlepszy-trunek-na-marzec-to-jameson